Tänään olen taas vuoden vanhempi. Tai päivän, enhän ole toki eilisesti kokonaista vuotta vanhentunut mutta se viimeinen numero on eri joten kai minäkin. Vanhan tapani mukaan koin noin vuorokauden mittaisen ikäkriisin (kuka minä olen? mihin minä menen? mitä olen saanut aikaan?) mutta sekin alkaa jo hiljalleen unohtua. Todennäköisesti söin itseni niin tärviölle, suklaakakkua, juustoa ja juustokakkua, etten jaksa enää ajatella kovin monimutkaisia.

Lahjoja ja kortteja tuli sen verran kuin aikuiselle (?) on soveliasta, kiitos kaikille niitä antaneille kuin myös muillekin onnittelijoille. Erityisesti pitää mainita kuitenkin ihanan pikkuveljeni ihana "paketti" eli lahjakortti paikalliseen käsityöliikkeeseen taito shoppiin. Kiitos kiitos kiitos! Tosin arvasin jo vähän mitä oli tulossa kuin vähän ennen luokseni tuloa pikkuveli tekstasi, että missä ihmeessä Oulussa on muka lankakauppoja:D

Jotain julkistakin olen saanut aikaan ja jopa kuvannut. Kuvassa tosin mannekiinina saa toimia pitkä musta talvitakkini. Antaapahan jotain mittakaavaa, takki on minua nilkkoihin ja mie olen huimat 155cm!!


Lanka on vanhasta nolla kertaa käytetystä huivista purettua paksua mitälie, neuleena aina turvallinen 2o2n. Halusin huivin joka tuo väriä talveen ja on pitkää pitempi.

Mainittakoon vielä, että pikkusiskosta innostunut mutta välillä siihen väsyvä Rölli on löytänyt itselleen uuden lepopaikan. Iso poika hyppää kerran, pari päivässä eteisen hattuhyllylle ponchon päälle lepäämään. Siellä saa olla omassa rauhassa aina energiseltä pennulta.